Saturday 17 January 2009

Happy Birthday

Pada 11 Januari 2009 yang lalu, suatu majlis hari jadi telah diadakan di rumah Tok Penghulu, Abang Nik, sempena hari kelahiran anaknya Aleef, turut diraikan ialah Hazim (anak Dr Suhaimi dan Kak Ina) yang jatuh hari kelahirannya pada bulan Januari. Alhamdulillah, kemeriahan terasa meskipun minggu itu cuaca sejuk melanda di Stoke. Turut serta ialah warga stoke yang baru Mastika dan Lin dari Universiti Malaysia Sarawak serta dua heroes nya yang akan baru memulakan pengajian PhD nya di Staffordshire University.
Kepada birthday boys: moga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki selalu.

3 comments:

whitemelur said...

salam,
beleted happy birthday dari saya
admin malaysianyork.wordpress.com

ps: salam muhiba dari saya

zah said...

salam ,

sahabat saya dari malaysia akan menyambung pelajarannya di Staffordshire Universty dan akan tiba di UK pada 12hb september ini.. boleh tak berikan email sesiapa yg blh sahabat saya contact di tempat saudara/saudari .. terima kasih

zah15@yahoo.com

Unknown said...

salam,
saya sedang mencari kenalan lama saya yang kini berada di stoke bernama Mastika dari UNIMAS. sekiranya ada sesiapa yang boleh dapatkan contact no @ email add beliau, mohon hubungi saya. terima kasih.

r.cheismail@yahoo.com